Dorazila Vám objednávka, ale chcete využít právo na vrácení zboží?

Kupující má právo stornovat svou objednávku hned po jejím zadání, jakož i před dodáním zboží. V takovém případě nevzniká kupujícímu povinnost platby z důvodu odstoupení od kupní smlouvy. O zrušení objednávky nás můžete informovat e-mailem, telefonicky nebo písemně.

Do 14 dnůod převzetí zboží může kupující odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodů v souladu s vyhláškou 17/1999 o smlouvách uzavřených v nepřítomnosti. (II.5.) v souladu s §§ 4 a 5 nařízení vlády.

Kupující je oprávněn uplatnit své právo na odstoupení od kupní smlouvy před použitím zboží! Vrácené zboží nesmí být poškozené ani používán, kromě všeobecně akceptovaného minimálního použití, jako je zkouška a kontrola výrobku. Vrácený výrobek musí obsahovat papírovou etiketu/visačku a původní balení.
Pokud je vrácené zboží poškozené, neúplný, použitý, špinavý nebo chlupatý, může Ortopet odmítnout možnost vrácení peněz.

K produktu je vždy přiložena originální faktura.

Náklady vzniklé v souvislosti s vrácením zboží z důvodu uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nese kupující, balík odeslán na dobírku nemáme možnost přijmout!

V případě požádání o vrácení peněz bude kupní cena vrácena výhradně bankovním převodem na číslo bankovního účtu uvedené kupujícím nebo na účet, ze kterého byla provedena platba kartou. K tomu prosím zadejte číslo bankovního účtu (IBAN, SWIFT) a název majitele účtu.

V případě odstoupení od kupní smlouvy bude neprodleně, avšak nejpozději 14 dní kupní cena zboží vrácena kupujícímu.

Proces vrácení zboží

1. Chcete vrátit zboží jako host nebo registrovaný zákazník?
Pokud jste nakoupili jako HOST, budeme potřebovat vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Verzi ke stažení naleznete na stránce Sledování hostů. Přihlaste se pomocí ID objednávky a e-mailové adresy, kterou jste uvedli při zadávání objednávky. ID objednávky bude uvedeno v e-mailové zprávě, kterou jste obdrželi, a sestává z 9 písmen.
Jako REGISTROVANÝ KUPUJÍCÍ můžete nahlásit a sledovat vrácení svého zboží online. Po přihlášení máte přístup k příslušné objednávce prostřednictvím tlačítka Podrobnosti na stránce Historie objednávek a podrobnosti pod menu Můj účet.
Pokud upřednostňujete podávání žádostí online, můžete se zaregistrovat na stránce Sledování hostů zadáním hesla.
V opačném případě si na stránce stáhněte ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, vytiskněte ji, vyplňte a přiložte ke svému balíku.
Pokud se nacházíte ve lhůtě pro vrácení zboží, můžete si v tabulce na levé straně objednaného(ých) produktu(ů) VYBRAT produkt(y), který(é) chcete vrátit. V případě potřeby nezapomeňte zadat své bankovní údaje do textového pole pod tabulkou. Tlačítkem Žádost o vrácení se spustí proces.
2. Příprava balíku na vrácení
Pokud je to možné, produkt(y) bezpečně zabalte do původní krabice objednávky, pokud ne, použijte vhodný obal pro přepravu.

VPŘED VYPLNĚNÝ ŠTÍTEK PRO VRÁCENÍ naleznete na výše uvedené stránce pod tlačítkem Stáhnout štítek pro vrácení zboží. Vytlačte jej a nalepte na krabici.

Je důležité, abyste do obalu přiložili originální fakturu.
Faktura vám byla zaslána jako příloha e-mailu, ale pokud jste si ji objednali jako registrovaný zákazník, najdete ji také ve svém účtu v detailech objednávky.

Pokud nakupujete jako host, přiložte k balíčku i formulář pro odstoupení od smlouvy.
Údaje potřebné pro odeslání kurýrem nebo vytvoření vlastního štítku:

Ortopet Shop
Budapešť
Csata utca 32.
1135
Maďarsko
info@ortopet.hu
+36301942078
3. Přijetí zásilky
Do 1-3 pracovních dnů od přijetí zkontrolujeme stav vráceného produktu (produktů) o čemž Vás budeme informovat e-mailem.